“დუმბაძეს მხოლოდ ერთხელ შევხვდი”_ჩერნოვეცკი

pageმილიარდელმა ლეონიდ ჩერნოვეცკიმ ექსკლუზიური ინტერვიუ მისცა ჟურნალის ინგა გრიგოლიას და მის სამომავლო პოლიტიკურ გეგმებზე და მოლოდინებზე ისაუბრა .
თუ ვინი ქნება მის გუნდში და რამდენად ხშირად ხვდება ის პარლამენტის ვიცე სპიკერს მურმან დუმბაძეს და დაინტერესებულა თუ არა რომელიმე პოლიტიკური პარტია მისით, რა თანხის დახარჯვას აპირებს ჩერნოვეცკი 2016 წლის არჩევნებზე, რაზეც ჩერნოვეცკიმ უპასუხა:
„ინგა თქვენ ამბობთ რომ ყველასთვის ცნობილია მე ვიღაცეებს ვხვდები, როდესაც თქვენ დუმბაძესთან შეხვედრას მახსენებთ თითქო გამოდის მე ვხვდები ყოველდღე დუმბაძეს , არა და ასე არ არის ის მხოლოდ ერთხელ ვნახე, მან კაქრი შთაბეჭდილება დატოვა ჩემზე, მესაუბრა აჭარის პრობლემებზე, მეტი ფაქტიურად არავის შევხვედრილვარ, ჯერ მე სიფრთხილით ვეკიდები ნებისმიერ კავშირებს, ამის გამოცდილება მაქვს და იმიტომ, პოლიტიკაში პარტნიორებად ისეთ ხალხს ვირჩევ როგორაც ბიზნესსში,.
კენჭი შეიძლება ქობულეთში ვიყარო, ხშირად ვსეირნობ ქობულეთში ხალხ ვხვდები, ვესაუბრები, ადგილობრივები კარგადაა განწყობილი ჩემს მიმართ.
მე კანონმორჩილი ადამიანი ვარ, დავხარჯავ იმდენს არჩენებზე რამდენის უფლებასაც მომცემს ქართული კანონმდებლობა, ეს არ არის დიდი ფული.

ხოლო რაც შეეხება პოლიტიკურ პარტიებს არავინ დაინტერესებულა, როგორც უკვე გითხარით გუნდის არჩევას განსაკუთრებით ვეკიდები და ჩემი გუნდი ჩამოყალიბების პროცესშია“_განაცხადა ჩერნოვეცკიმ.

სრული ინტერვიუ იხილეთ ლინკზე: “ტვ პირველი”