“ნაძირალა ივანიშვილის ფულების გამო პატრიარქმაც კი გამწირა”

pageრას ამბობდა 2011 წელს თამაზ ვაშაძე ივანიშვილზე და მაშინდელ ოპოზიციაზე, ვაშაძე ზვიად გამსახურდიას პრეზიდენტობის დროს თბილისის მერი გახლდათ.ბი ნიუსი გთავაზობთ თამაზ ვაშაძის 2011 წლის მიმართვას :

” ბიძინა ივანიშვილის სამშენებლო კომპანია “ატუ “, რომელშიც ძალით მიმიყვანეს, 3 თვე აწარმოებდნენ მოლაპარაკებას, პროფესიონალი უნდოდათ სამშნებლო სფეროში ვინც ამ ამ ნაძირალა ორგანიზაციას ამოიყვანდა ჭაობიდან ზემოთ, ეს ჩემი პროფესია იყო და სამწუხაროდ გავაკეთე კიდეც,  დიდი მაშტაბების მშენებლობები თუ რამე გაკეთდა, ჩემი პროექტებით გაკეთდა, მაგრამ მე არ ვჩდებოდი არსად, ერთ დღეს კი დამიძახეს და გამომიშვეს, 20 კაცი დაიჭირა ივანშვილმა ჩემი გულისთვის, ვინც მე მედგა გვერდით, ამ სიაში იყო მისი ჯგუფელები, მისი კურსელები, ვწერდი წერილს სააკაშვილს  მიუხედავად იმისა რომ ვიყავი მისი ოპოზიცია დაეცვა ჩემი უფლებები, მივედი პატრიარქთან და მოვახსენე ყველაფერი, ორი კვირის მერე კი მომწერა ივანიშვილთან ცუდი ურთიერთობა გვაქვს საპატრიარქოსო, ყველამ გამწირა მე მათ შორის პატრიარქმაც, საპატრიარქოსაც მხოლოდ ბიძინას ფულები აინტერესებს, ჩემი ღირსება შელახეს ნაძირალა და მაიმუნი ივანშვილის გამო, ქართველ ხალხი დაუშვებს უდიდეს შეცდომას თუ ამ კრემლის ოლიგარქს მოიყვანს სათავეში, ნუ იყურებით მარტო მისი ფულებისკენ, ნუ დაღუპავთ ქართულ სახელმწიფოს, ივანიშვილმა მისი მეგობრები არ დაინდო ყველაფერი გააყიდია მათ, გვერდით რომ დამიდგნენ აი ამის გამო, ივანიშვილი არის რუსეთის აგენტი და დამიჯერეთ ის დაღუპავს საქართველოს “-აცხადებდა 2011 წელს თამაზ ვაშაძე.

სრული გამოსვლა იხილეთ ლინკზე: “თამაზ ვაშაძე Vs. ივანიშვილი”